polski
KOD RABATOWY: DIVES5 - Dodatkowe 5% rabatu na wszystkie wyroby marki DIVES
 
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Regulamin

/userdata/public/assets//Regulamin%20sklepu%20Galeria%20Estetyczna.pdf

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO GALERIA ESTETYCZNA 

obowiązujący od 01.12.2024 r. 

  • I. Postanowienia ogólne 
  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod  adresem www.galeriaestetyczna.pl. 
  2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu  usług drogą elektroniczną. 
  3. Sklep internetowy, działający pod adresem www.galeriaestetyczna.pl, prowadzony jest  przez Medical Brokers Adam Cieślak z siedzibą w Zgierzu przy ul. Lipowej 1,  NIP: 7261238810, REGON: 473016954. 

Dane kontaktowe: 

  1. a) adres pocztowy: ul. 20 Października 30, 63-000 Środa Wielkopolska 
  2. b) adres e-mail: biuro@galeriaestetyczna.pl
  3. c) Telefon: 509 50 70 90 
  4. d) adres do zwrotu towaru (w przypadku odstąpienia od Umowy) - ul. 20 Października 30,  63-000 Środa Wielkopolska 

e-mail:biuro@galeriaestetyczna.pl 

Ilekroć w niniejszym Regulaminie użyte są wymienione poniżej terminy należy przez nie  rozumieć: 

  1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędącą  osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która  dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu internetowego MEDICAL BROKERS; 
  2. Klient hurtowy – Klient będący osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką  organizacyjną niebędącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają  zdolność prawną, a który dokonuje Zamówienia hurtowego w ramach Sklepu  internetowego MEDICAL BROKERS bezpośrednio w związku z prowadzoną  działalnością gospodarczą lub zawodową. Celem złożenia zamówienia hurtowego  Klient jest proszony o nawiązanie kontaktu drogą e mailową: sekretariat@galeriaestetyczna.pl lub telefoniczną pod numer  tel.: 509 50 70 90. 
  3. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 380 z  późniejszymi zmianami); 
  4. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, który dokonuje czynności prawnej z  MEDICAL BROKERS niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą  lub zawodową, w szczególności który składa Zamówienie w Sklepie internetowym; 
  5. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w  ramach Sklepu internetowego GALERIA ESTETYCZNA;
  6. Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem  www.galeriaestetyczna.pl, za pośrednictwem którego Klient może w  szczególności składać Zamówienia, prowadzony przez MEDICAL BROKERS; 
  7. MEDICAL BROKERS (Sprzedawca) –MEDICAL BROKERS Adam Cieślak z siedzibą  w Zgierzu przy ul. Lipowej 1, NIP: 7261238810, REGON: 473016954; 
  8. Towar – wszelkie produkty prezentowane w Sklepie internetowym; 
  9. Konto klienta – usługa cyfrowa w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta,  świadczona nieodpłatnie drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta,  dzięki której Klient może skorzystać z dodatkowych funkcji w Sklepie. 
  10. Program lojalnościowy GE Club - prowadzony przez Sprzedawcę w Sklepie  program lojalnościowy, w ramach którego Klient posiadający Konto może  uzyskiwać i wykorzystywać Punkty na zasadach określonych w Regulaminie. 
  11. Punkty - punkty przyznawane Klientowi na zasadach określonych w Regulaminie  w ramach Programu lojalnościowego, pozwalające Klientowi na nabywanie  wskazanych w Sklepie produktów ze zniżką. 
  12. Newsletter – wiadomości dotyczące Sklepu, w tym informacje o ofertach,  promocjach oraz nowościach w Sklepie, dostarczane nieodpłatnie Klientowi przez  Sprzedawcę w ramach Umowy, stanowiące treści cyfrowe w rozumieniu Ustawy o  prawach konsumenta. 
  13. Bonus - treść cyfrowa w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta, dostarczana  nieodpłatnie Klientowi przez Sprzedawcę w ramach Umowy, za zapisanie się do  Newslettera (lead magnet). Rodzaj Bonusu wskazany jest w Sklepie. 
  14. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu  Cywilnego, zawarta pomiędzy MEDICAL BROKERS Adam Cieślak z siedzibą w  Zgierzu przy ul. Lipowej 1, NIP: 7261238810 , REGON: 473016954 a Klientem,  zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu; 
  15. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002  r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r., poz. 1422 z  późniejszymi zmianami); 
  16. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach  konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827); 
  17. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia  Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru, a także  cenę i określenie formy płatności; 
  18. Przedsiębiorca Na Prawach Konsumenta – oznacza osobę fizyczną, zawierającą  ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą,  gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru  zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią  działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej  Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
  19. Laik oznacza osobę fizyczną, która nie ma formalnego wykształcenia w  odpowiedniej dziedzinie ochrony zdrowia lub medycyny, medycyny estetycznej  lub stomatologii; 
  20. Profesjonalista - osoba fizyczna, która nie jest laikiem, albo "osoba fizyczna  posiadająca formalne wykształcenie w odpowiedniej dziedzinie z zakresu ochrony  zdrowia lub medycyny, medycyny estetycznej lub stomatologii; 
  21. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego, w szczególności  zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach Sklepu internetowego,  warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach Sklepu  internetowego, zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług  świadczonych w ramach Sklepu internetowego, zasady ochrony danych osobowych oraz  zasady postępowania reklamacyjnego. 
  22. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za  pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu  www.galeriaestetyczna.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk. 
  23. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich  opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia  umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. 
  • II. Wymogi techniczne 
  1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest: 
  • urządzenie z dostępem do Internetu 
  • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies. 
  1. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest  aktywne konto e-mail. 
  • III. Zasady korzystania ze Sklepu internetowego 
  1. W celu korzystania z usług Sklepu internetowego nie jest wymagana wcześniejsza  rejestracja. 
  2. Ze sklepu mogą korzystać jedynie profesjonaliści, wobec czego MEDICAL BROKERS  wymaga złożenia oświadczenia przez Klienta przed rozpoczęciem korzystania ze sklepu o  treści: „Mając na względzie przepisy prawa powszechnie obowiązującego oświadczam, że  jestem profesjonalistą posiadającym formalne wykształcenie w odpowiedniej dziedzinie  z zakresu ochrony zdrowia lub medycyny, medycyny estetycznej lub stomatologii lub  jestem przedsiębiorcą zainteresowanym produktami sklepu w związku z prowadzoną  przez siebie działalnością gospodarczą”. Po potwierdzeniu powyższego oświadczenia,  Klient jest kierowany na stronę sklepu. Użytkownicy, którzy nie spełniają powyższych  kryteriów, nie mogą korzystać z zasobów strony, ponieważ mogą one być dla nich  niebezpieczne. 
  3. MEDICAL BROKERS może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu  internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów 

Sklepu internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez  Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient: 

  1. podał dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w  błąd lub naruszające prawa osób trzecich; 
  2. dopuścił się za pośrednictwem Sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych  osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych Klientów Sklepu  internetowego; 
  3. dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez MEDICAL BROKERS za  zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi  zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię MEDICAL  BROKERS. 
  4. Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze sklepu internetowego, nie może  dokonać powtórnego zamówienia bez uprzedniej zgody MEDICAL BROKERS. 
  5. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze  świadczonymi w ramach strony internetowej usługami, Sklep internetowy podejmuje  środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa  świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i  modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie. 
  6. Klient zobowiązany jest w szczególności do: 
  7. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np.  treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra  osobiste i inne prawa osób trzecich; 
  8. korzystania ze Sklepu internetowego w sposób niezakłócający jego  funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania  lub urządzeń; 
  9. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach  Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam); 
  10. korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów  oraz dla MEDICAL BROKERS; 
  11. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego  jedynie w zakresie własnego użytku osobistego; 
  12. korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami  obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami  Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet. 
  • IV. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży 
  1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść  na stronę internetową www.galeriaestetyczna.pl, dokonać wyboru produktów,  podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty  oraz informacje dostępne na stronie.
  2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do  koszyka. 
  3. W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Zamów” Klient ma  możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym  celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami  dostępnymi na stronie. 
  4. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych  danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie  złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące: 
  5. przedmiotu zamówienia; 
  6. jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów  dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują) wraz ze wszystkimi  należnymi podatkami oraz innymi składnikami; 
  7. wybranej metody płatności; 
  8. wybranego sposobu dostawy. 
  9. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu,  podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku  „Zamów”. Zamówienie złożone za pośrednictwem Sklepu internetowego pociąga za sobą  obowiązek zapłaty. 
  10. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z MEDICAL  BROKERS umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu. 
  11. Umowę traktuje się za zawartą z momentem naciśnięcia przez Klienta przycisku „Zamów”. 8. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem. § V. Dostawa 
  12. Zamówione Produkty zostaną dostarczone przez Sprzedawcę na wskazany przez Klienta  adres: 
  13. a) za pośrednictwem firmy kurierskiej; 
  14. b) do paczkomatów InPost. 
  15. Sprzedawca informuje klienta o wysłaniu Produktów w wiadomości mailowej. 
  16. Wysłanie Produktów o różnych terminach realizacji dostawy odbywa się po ich  skompletowaniu. 
  17. Zalecenia podczas odbiór Produktu wysłanego przez Sprzedawcę pod wskazany przez  Klienta adres: 
  18. a) Sprawdzenie stanu zewnętrznego doręczonej przesyłki. 
  19. b) Sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera pod względem  kompletności Produktu, a także jego stanu technicznego oraz wizualnego.
  20. c) Wykrycie uszkodzeń mechanicznych przesyłki lub jej logistycznych zabezpieczeń  powinno skutkować odmową przyjęcia Przesyłki przez Klienta, a także  

niezwłocznym poinformowaniu o tym fakcie Sprzedawcy.  

  1. d) W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych Przesyłki, także jej  zabezpieczeń logistycznych lub uszkodzeń Produktu oraz jego niekompletności  wskazane jest sporządzenie protokołu szkody, na stosownym dokumencie,  którym dysponuje Przewoźnik. Protokół szkody należy uzupełnić przede  

wszystkim o informacje, dotyczące opisu szkody, daty oraz godziny doręczenia  Przesyłki. Następnie, kompletnie wypełniony i podpisany protokół szkody należy  niezwłocznie przekazać do Sprzedawcy mailem na adres  

biuro@galeriaestetyczna.pl lub pisemnie na adres ul. 20 Października 30, 63-000  Środa Wlkp. 

  1. Niedochowanie powyższych zaleceń nie ma wpływu na realizacje uprawnień  przysługujących Klientowi w związku z wadami Produktów na podstawie powszechnie  obowiązujących przepisów prawa. 
  2. Szczegółowe warunki dostawy Produktu przez przewoźnika opisują właściwe regulacje  umowne obowiązujące u przewoźnika. 
  3. Koszt dostawy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, przy zamówieniach powyżej 399zł ponosi Sprzedawca. 
  4. Wysyłka poza granice Rzeczypospolitej Polskiej (RP). 

Terminy i koszty realizacji poza granice RP opisane są w zakładce ,,Terminy i koszty  dostawy” 

  1. Podatek VAT na terenie Rzeczypospolitej Polskiej wliczony jest w cenę zamówienia. 
  2. Termin realizacji dostawy wynosi do 4 dni roboczych licząc od dnia wysłania przez Klienta  Zamówienia i jego opłacenia. 
  • VI. Ceny i metody płatności 
  1. W Sklepie dostępne są następujące metody płatności: 
  2. zwykły przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy; 
  3. za pomocą karty płatniczej: 
  4. Visa 
  5. Visa Electron 
  6. MasterCard 
  7. MasterCard Electronic 
  8. Maestro 
  9. za pośrednictwem platformy płatniczej: 
  10. Przelewy24 
  11. za pobraniem, tj. kartą lub gotówką w momencie dostarczenia towaru do  Kupującego; 
  12. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy  zapłacić w terminie 3 Dni roboczych od złożenia zamówienia. 
  13. Dokonując zakupów w Sklepie, Kupujący akceptuje stosowanie faktur elektronicznych  przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.
  14. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez  klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do  karty płatniczej Zamawiającego. 
  • VII. Uprawnienie do odstąpienia od umowy 
  1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz.  827) Klient będący Konsumentem, który zawarł za pośrednictwem Sklepu internetowego  umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podania  jakiejkolwiek przyczyny. Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy, zawierające w  szczególności informacje o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy  oraz o kosztach zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy, które ponosi  Konsument, stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. 
  2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument objął  towar w posiadanie lub w którym wskazana przez Konsumenta osoba trzecia inna niż  przewoźnik weszła w posiadanie towaru. W przypadku umowy, która obejmuje wiele  rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach bieg terminu do  odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument objął w posiadanie  ostatnią z rzeczy, ostatnią partię lub część lub w którym wskazana przez Konsumenta  osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy, ostatniej partii  lub części. W przypadku umowy, która polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez  określony czas bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia w  posiadanie pierwszej rzeczy. Dla pozostałych umów bieg terminu do odstąpienia od  umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy. 
  3. Zgodnie z art. 30 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz.  827) Konsument może odstąpić od umowy informując MEDICAL BROKERS o swojej  decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego na  adres MEDICAL BROKERS, bądź adres elektroniczny Sklepu określone w § I. pkt 3 b)  niniejszego Regulaminu. 
  4. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie informacji  dotyczącej wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem  terminu do odstąpienia od umowy określonego w § VII pkt 1. 
  5. W przypadku odstąpienia od umowy, umowę tę uważa się za niezawartą. Jeśli Klient  będący Konsumentem złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim MEDICAL  BROKERS przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 
  6. W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument ma obowiązek zwrócić towar  niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował  MEDICAL BROKERS o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy, jeśli  Konsument wyśle towar przed upływem 14 dniowego terminu na adres MEDICAL  BROKERS określony w § I. pkt 3 d) niniejszego Regulaminu. 
  7. Konsument zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 
  8. W przypadku odstąpienia od umowy MEDICAL BROKERS niezwłocznie, nie później niż w  terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta odstąpieniu od umowy,  zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia 

Towaru. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy, zwykły  sposób dostarczenia oferowany przez MEDICAL BROKERS, MEDICAL BROKERS nie jest  zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

  1. Zwrot płatności zostanie dokonany przez MEDICAL BROKERS przy użyciu tego samego  sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na  inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 
  2. MEDICAL BROKERS może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od  Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta  dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 
  3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem  korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i  funkcjonowania rzeczy. 
  • VIII. Reklamacje zakupionych Towarów 
  1. MEDICAL BROKERS jest zobowiązany do dostarczenia Klientom Sklepu towaru bez wad  fizycznych i prawnych. MEDICAL BROKERS ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za  wady towaru na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r.  Kodeks cywilny (Dz. U. z 2016 r., poz. 380 z późniejszymi zmianami) w szczególności w art.  556 i następnych Kodeksu cywilnego. 
  2. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo  odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych  niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. 
  3. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 
  4. Reklamacje należy składać na piśmie lub drogą elektroniczną na adres e-mail:  biuro@galeriaestetyczna.pl. 
  5. Zgłoszenie reklamacji winno zawierać w szczególności: 
  6. imię i nazwisko, 
  7. adres do korespondencji, 
  8. adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na  reklamację, jeśli Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem  poczty elektronicznej, 
  9. datę nabycia towaru, 
  10. rodzaj reklamowanego towaru, 
  11. dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, 
  12. żądanie Klienta, 
  13. preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. 
  14. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć MEDICAL BROKERS dowód zakupu  towaru. Może to być na przykład kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty płatniczej  albo inny dowód zakupu towaru.
  15. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt MEDICAL  BROKERS dostarczyć wadliwy towar na adres MEDICAL BROKERS wskazany w § I pkt 3 d) niniejszego Regulaminu. 
  16. MEDICAL BROKERS rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż  w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient  zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji. 
  • IX. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną 
  1. MEDICAL BROKERS podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego  działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i  zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez  Klientów. 
  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić MEDICAL BROKERS o wszelkich  nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu internetowego. 
  3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać mailowo pod  adres biuro@galeriaestetyczna.pl. 
  4. Zgłoszenie reklamacji winno zawierać imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i  datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. 
  5. MEDICAL BROKERS zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji, o której mowa w  niniejszym rozdziale, w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania  w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. 
  • X. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń 
  1. W razie zaistnienia sporu Klient będący Konsumentem posiada możliwość skorzystania z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W  szczególności Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora  Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego, bądź  uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego  działającego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o  rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży. 
  2. Klient będący Konsumentem może również uzyskać bezpłatną pomoc i potrzebne  informacje u powiatowych rzeczników konsumentów. 
  3. Klient będący Konsumentem może skorzystać również z platformy internetowego systemu  rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami (Online Dispute  Resolution, zwanej dalej ODR) dostępnej pod  adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ działającej na terytorium Unii Europejskiej.  Platforma ODR umożliwia uzyskanie kompleksowej obsługi dla konsumentów i  przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygania sporów. Platforma ODR jest  interaktywną stroną internetową, do której możliwy jest elektroniczny i bezpłatny dostęp  we wszystkich językach urzędowych Unii Europejskiej. 
  4. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia  roszczeń ma charakter dobrowolny i obie strony muszą wyrazić zgodę na postępowanie.
  5. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa  Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia  regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz.U.  2001, nr 113, poz. 1214). 
  6. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozwiązywania sporów pomiędzy  przedsiębiorcą, a konsumentem można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Ochrony  Konkurencji i Konsumentów pod  adresem: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php 
  • XI. Polityka prywatności Sklepu Galeria Estetyczna 

https://galeriaestetyczna.pl 

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH 

Adam Cieslak, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Medical  Brokers Adam Cieślak, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności  Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i  prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP  7261238810, nr REGON 473016954, ul. Lipowa 1, 95-100 Zgierz. 

Jeśli chcesz skontaktować się z nami w związku z przetwarzaniem przez nas Twoich  danych osobowych, napisz do nas na adres e-mail: biuro@galeriaestetyczna.pl. 

TWOJE UPRAWNIENIA 

Przysługuje Ci prawo żądania: 

  • dostępu do Twoich danych osobowych, w tym uzyskania kopii Twoich danych  (art. 15 RODO lub - jeśli ma to zastosowanie - art. 13 ust. 1 lit. f RODO), 
  • ich sprostowania (art. 16 RODO), 
  • usunięcia (art. 17 RODO), 
  • ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), 
  • przeniesienia danych do innego administratora (art. 20 RODO). 

A także prawo: 

  • wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich  danych: 

o z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – wobec  

przetwarzania dotyczących Ciebie danych osobowych, opartego na art. 6  ust. 1 lit. f RODO (tj. na realizowanych przez nas prawnie uzasadnionych  

interesach), w tym profilowania (art. 21 ust. 1 RODO); 

o jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu  

bezpośredniego, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie  

jest związane z takim marketingiem bezpośrednim (art. 21 ust. 2 RODO).

Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw. Sprzeciw w odniesieniu do  wykorzystywania przez nas plików cookies (o których przeczytasz poniżej) możesz  wyrazić zwłaszcza za pomocą odpowiednich ustawień przeglądarki. 

Jeśli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz złożyć skargę  do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 

DANE OSOBOWE I PRYWATNOŚĆ 

Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych w  zależności od podejmowanych przez Ciebie działań. 

  1. Złożenie zamówienia w Sklepie - cz. 1 

W jakim celu?

realizacja Twojego zamówienia

Na jakiej podstawie?

umowa sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b  

RODO)

obowiązek prawny, związany z  

rachunkowością, zobowiązujący nas do  przetwarzania Twoich danych osobowych  (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)

Jak długo?

przez okres obowiązywania wyżej  

wymienionej umowy

do momentu wygaśnięcia ciążącego na nas  obowiązku prawnego, związanego z  

rachunkowością

ponadto, Twoje dane będą przetwarzane do upływu okresu, w którym możliwe jest  dochodzenie roszczeń – przez Ciebie lub przez nas 

(więcej informacji na ten temat znajdziesz w ostatniej tabeli tej sekcji)

Co się stanie, jeśli nie podasz danych?

nie będziesz mieć możliwości złożenia zamówienia



  1. Złożenie zamówienia w Sklepie - cz. 2

W jakim celu?



polepszenie jakości naszych usług dzięki opiniom wystawianym przez Użytkowników za  pośrednictwem serwisu do badania satysfakcji

Na jakiej podstawie?

nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na przetwarzaniu Twoich danych w celu  prowadzenia badań Twojej satysfakcji z naszych usług (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Jak długo?

jeśli nie wyrazisz swojej opinii - przez czas wynoszący 5 miesięcy od dokonania przez Ciebie  zakupu lub do momentu, w którym uwzględnimy Twój sprzeciw wobec przetwarzania; jeśli  natomiast wyrazisz swoją opinię - do momentu jej usunięcia lub do momentu, w którym  uwzględnimy Twój sprzeciw wobec przetwarzania*

ponadto, Twoje dane będą przetwarzane do upływu okresu, w którym możliwe jest  dochodzenie roszczeń – przez Ciebie lub przez nas 

(więcej informacji na ten temat znajdziesz w ostatniej tabeli tej sekcji)

Co się stanie, jeśli nie podasz danych?

nie uwzględnimy Twojej opinii dotyczącej naszych usług w pracach nad ich dalszym  rozwojem



* w zależności od tego, które ma zastosowanie w danym przypadku 

  1. Założenie konta w Sklepie

W jakim celu?

realizacja umowy o świadczenie usługi prowadzenia konta w Sklepie

Na jakiej podstawie?

umowa o świadczenie usług (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)

Jak długo?

przez okres obowiązywania wyżej wymienionej umowy



ponadto, Twoje dane będą przetwarzane do upływu okresu, w którym możliwe jest  dochodzenie roszczeń – przez Ciebie lub przez nas 

(więcej informacji na ten temat znajdziesz w ostatniej tabeli tej sekcji)

Co się stanie, jeśli nie podasz danych?

nie będziesz mieć możliwości założenia konta i korzystania z jego funkcji, takich jak  przeglądanie historii zamówień czy sprawdzenie statusu zamówienia



  1. Nawiązanie z nami kontaktu (np. w celu zadania pytania) 

W jakim celu?

obsługa Twoich zapytań lub zgłoszeń

Na jakiej podstawie?

umowa lub działania podejmowane na  Twoje żądanie, zmierzające do jej zawarcia  (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – w przypadku gdy  Twoje zapytanie lub zgłoszenie dotyczy  umowy, której jesteśmy lub możemy być  stroną

nasz prawnie uzasadniony interes,  

polegający na przetwarzaniu Twoich  danych w celu prowadzenia z Tobą  

komunikacji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – jeżeli Twoje zapytanie lub zgłoszenie nie  ma związku z umową

Jak długo?

przez czas trwania wiążącej nas umowy  lub – jeśli umowa nie zostanie zawarta - do  upływu okresu dochodzenia roszczeń – zobacz ostatnią tabelę tej sekcji*

do upływu okresu dochodzenia roszczeń – zobacz ostatnią tabelę tej sekcji - lub do  momentu, w którym uwzględnimy Twój  sprzeciw wobec przetwarzania*

ponadto, Twoje dane będą przetwarzane do upływu okresu, w którym możliwe jest  dochodzenie roszczeń – przez Ciebie lub przez nas 

(więcej informacji na ten temat znajdziesz w ostatniej tabeli tej sekcji)

Co się stanie, jeśli nie podasz danych?

nie będziemy mieli możliwości udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie lub zgłoszenie



* w zależności od tego, które ma zastosowanie w danym przypadku

  1. Ustawienia przeglądarki lub inne zbliżone działanie zezwalające na prowadzenie działań  marketingowych 

W jakim celu?

marketing bezpośredni, polegający na wyświetlaniu spersonalizowanych reklam (więcej na ten temat przeczytasz w sekcji „Profilowanie” i „Pliki cookies” Polityki  prywatności)

Na jakiej podstawie?

nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na przetwarzaniu danych w podanym wyżej  celu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Jak długo?

do momentu wygaśnięcia ważności lub usunięcia przez Ciebie plików cookies,  wykorzystywanych do celów marketingowych*

Co się stanie, jeśli nie podasz danych?

nie będziesz otrzymywać sugestii produktów lub usług, którymi możesz być zainteresowany



* w zależności od tego, które ma zastosowanie w danym przypadku 

  1. Ustawienia przeglądarki lub inne zbliżone działanie zezwalające na prowadzenie działań  analitycznych

W jakim celu?

analiza sposobu korzystania i poruszania się przez Ciebie po stronie internetowej Sklepu,  celem polepszenia jej funkcjonalności 

(więcej na ten temat przeczytasz w sekcji „Działania analityczne” i „Pliki cookies” Polityki  prywatności)

Na jakiej podstawie?

nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na przetwarzaniu danych w podanym wyżej  celu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Jak długo?



do momentu wygaśnięcia ważności lub usunięcia przez Ciebie plików cookies,  wykorzystywanych do celów analitycznych*

Co się stanie, jeśli nie podasz danych?

nie uwzględnimy sposobu korzystania i poruszania się przez Ciebie po stronie internetowej  Sklepu w pracach nad jej rozwojem



* w zależności od tego, które ma zastosowanie w danym przypadku 

  1. Wyrażenie przez Ciebie zgody na otrzymywanie od nas treści marketingowych (np.  informacji o ofertach specjalnych)

W jakim celu?

wysyłka informacji marketingowych,  

zwłaszcza ofert specjalnych

analiza efektywności wysłanych przez nas  wiadomości, celem ustalenia ogólnych  zasad dotyczących skutecznej wysyłki  wiadomości w naszej działalności 

(więcej na ten temat przeczytasz w sekcji  „Działania analityczne” Polityki  

prywatności)

Na jakiej podstawie?

Twoja zgoda na nasze działania  

marketingowe (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)

nasz prawnie uzasadniony interes,  

polegający na przetwarzaniu danych w  podanym wyżej celu (art. 6 ust. 1 lit. f  RODO)

Jak długo?

do momentu wycofania przez Ciebie zgody  – pamiętaj, w każdej chwili możesz wycofać  zgodę. Przetwarzanie danych do momentu  

cofnięcia przez Ciebie zgody pozostaje  zgodne z prawem.

do momentu, w którym uwzględnimy Twój  sprzeciw wobec przetwarzania

ponadto, Twoje dane będą przetwarzane do upływu okresu, w którym możliwe jest  dochodzenie roszczeń – przez Ciebie lub przez nas 

(więcej informacji na ten temat znajdziesz w ostatniej tabeli tej sekcji)



Co się stanie, jeśli nie podasz danych?

nie będziesz otrzymywać naszych materiałów marketingowych, w tym informacji o naszych  ofertach specjalnych



  1. Zawarcie umowy o dostarczanie bezpłatnego newslettera i bonusu w postaci treści  cyfrowej

W jakim celu?

realizacja umowy o dostarczanie  

bezpłatnego newslettera i bonusu w  

postaci treści cyfrowej

analiza efektywności wysłanych przez nas  wiadomości, celem ustalenia ogólnych  zasad dotyczących skutecznej wysyłki i  oferowania bezpłatnych treści w naszej  działalności (więcej na ten temat  

przeczytasz w sekcji „Działania  

analityczne” Polityki prywatności)

Na jakiej podstawie?

umowa o dostarczanie bezpłatnego  

newslettera i bonusu w postaci treści  cyfrowej (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)

nasz prawnie uzasadniony interes,  

polegający na przetwarzaniu danych w  podanym wyżej celu (art. 6 ust. 1 lit. f  RODO)

Jak długo?

przez okres obowiązywania wyżej  

wymienionej umowy

do momentu, w którym uwzględnimy Twój  sprzeciw wobec przetwarzania

ponadto, Twoje dane będą przetwarzane do momentu, w którym upłynie okres, w którym  możliwe jest dochodzenie roszczeń – przez Ciebie lub nas 

(więcej informacji na ten temat znajdziesz w ostatniej tabeli tej sekcji)

Co się stanie, jeśli nie podasz danych?

nie będziesz otrzymywać informacji dotyczących Sklepu i naszych usług; nie otrzymasz też  bonusu w postaci bezpłatnej treści cyfrowej



  1. Podjęcie działania lub zaniechanie mogące powodować powstanie roszczeń związanych  ze Sklepem lub naszymi usługami 

W jakim celu?

ustalenie, dochodzenie lub obrona ewentualnych roszczeń, związanych z zawartą umową  lub świadczonymi usługami

Na jakiej podstawie?

nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na przetwarzaniu danych osobowych we  wskazanym powyżej celu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Jak długo?

do upływu okresu przedawnienia roszczeń lub do momentu, w którym uwzględnimy Twój  sprzeciw wobec przetwarzania*

Co się stanie, jeśli nie podasz danych?

brak możliwości ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń



* w zależności od tego, które ma zastosowanie w danym przypadku 

PUBLIKOWANIE DANYCH 

Jeśli zdecydujesz się na opublikowanie komentarza, jego treść oraz Twój podpis będą widoczne  dla innych użytkowników Sklepu. 

Nie ujawniamy innym użytkownikom Twojego adresu e-mail – chyba że sam to zrobisz. PROFILOWANIE 

W ramach Sklepu dokonujemy profilowania – w odniesieniu do Ciebie będzie to miało miejsce,  jeśli zezwolisz na takie działania. Profilowanie to polega na automatycznej ocenie, jakimi  produktami lub usługami możesz być zainteresowany, wykorzystując do tego informacje o  wyświetlanych przez Ciebie treściach. Dzięki temu, reklamy produktów lub usług wyświetlane w  ramach usług internetowych, z których korzystasz, będą bardziej dostosowane do Ciebie i  Twoich potrzeb. 

Profilowanie, którego dokonujemy, nie skutkuje podejmowaniem decyzji wywołujących wobec  Ciebie skutki prawne lub wpływających na Ciebie w podobnie istotny sposób. 

DZIAŁANIA ANALITYCZNE 

W ramach strony internetowej Sklepu prowadzimy działania analityczne, mające na celu  zwiększenie jej intuicyjności i przystępności – w odniesieniu do Ciebie będzie to miało miejsce,  jeśli zezwolisz na takie działania. W ramach analizy będziemy brać pod uwagę sposób, w jaki 

poruszasz się po Sklepie – a więc np. to, ile czasu spędzasz na danej podstronie, czy w które  miejsca w Sklepie klikasz. Dzięki temu podczas prac nad rozwojem Sklepu będziemy mogli  zoptymalizować jego układ, wygląd oraz zamieszczane w nim treści, tak aby polepszyć jego  funkcjonalność. 

Ponadto, jeśli wyrazisz wolę otrzymywania od nas wiadomości marketingowych lub newslettera,  a także bonusu w postaci bezpłatnej treści cyfrowej, możemy dokonywać analizy efektywności  przeprowadzonej przez nas wysyłki. Przykładowo, możemy sprawdzić, czy i w jaki sposób  wpłynęła ona na aktywność w naszym Sklepie. Takie działania pomogą nam ustalić ogólne  zasady dotyczące wysyłki tego typu wiadomości i oferowania przez nas nieodpłatnego bonusu w  naszej działalności - np. w zakresie optymalnych godzin wysyłki czy sposobu formułowania  skutecznych treści. 

BEZPIECZEŃSTWO DANYCH 

Przetwarzając Twoje dane osobowe stosujemy środki organizacyjne i techniczne zgodne z  właściwymi przepisami prawa, w tym stosujemy szyfrowanie połączenia za pomocą certyfikatu  SSL/TLS. 

PLIKI COOKIES 

Nasz Sklep, jak większość witryn internetowych, korzysta z tzw. plików cookies (ciasteczek). Pliki  te: 

  • są zapisywane w pamięci Twojego urządzenia (komputera, telefonu, itd.); nie powodują zmian w ustawieniach Twojego urządzenia. 

W tym Sklepie ciasteczka wykorzystywane są w celach: 

  • zapamiętywania Twojej sesji 
  • statystycznych 
  • marketingowych 
  • udostępniania funkcji Sklepu 

Aby dowiedzieć się, jak zarządzać plikami cookies, w tym jak wyłączyć ich obsługę w Twojej  przeglądarce, możesz skorzystać z pliku pomocy Twojej przeglądarki. Z informacjami na ten  temat możesz zapoznać się wciskając klawisz F1 w przeglądarce. Ponadto odpowiednie  wskazówki znajdziesz na następujących podstronach, w zależności od przeglądarki, której  używasz: 

  • Google Chrome
  • Opera 
  • Safari
  • Mozilla Firefox
  • Microsoft Edge

Pliki cookies nie będą przetwarzane przez nas dłużej niż 10 lat od ostatniej wizyty w Sklepie. Korzystając z odpowiednich opcji Twojej przeglądarki, w każdej chwili możesz:

  • usunąć pliki cookies, 
  • blokować wykorzystanie plików cookies w przyszłości. 

W takich przypadkach nie będziemy ich już dłużej przetwarzać. 

USŁUGI ZEWNĘTRZNE / ODBIORCY DANYCH 

Korzystamy z usług podmiotów zewnętrznych, które wspierają nas w prowadzeniu działalności.  Powierzamy im do przetwarzania Twoje dane – podmioty te przetwarzają dane wyłącznie na  nasze udokumentowane polecenie. 

Poniżej znajdziesz listę odbiorców Twoich danych:

DZIAŁANIE 

ODBIORCY DANYCH

PRZEKAZANIE  

DANYCH POZA  

UNIĘ EUROPEJSKĄ

każde działanie w związku ze  Sklepem

hostingodawca 

nie ma miejsca

podmiot zapewniający nam  wsparcie techniczne/IT 

nie ma miejsca

dostawca oprogramowania  do prowadzenia sprzedaży 

nie ma miejsca

przebywanie na stronie  

Sklepu z ustawieniami  

zezwalającymi na  

prowadzenie działań  

marketingowych

podmiot zapewniający usługi  marketingowe 

nie ma miejsca

przebywanie na stronie  

Sklepu z ustawieniami  

zezwalającymi na  

prowadzenie działań  

analitycznych

podmiot umożliwiający  

działania analityczne na  

stronie

nie ma miejsca

złożenie zamówienia w  

Sklepie

dostawca płatności 

nie ma miejsca

podmiot dostarczający do  Ciebie produkt 

nie ma miejsca

dostawca oprogramowania  ułatwiającego prowadzenie 

nie ma miejsca



 

działalności (np.  

oprogramowanie księgowe)

 

dostawca standardowego  oprogramowania biurowego  (w tym skrzynki poczty  

elektronicznej)

nie ma miejsca

biuro rachunkowe 

nie ma miejsca

zapis na newsletter lub  

wyrażenie zgody na  

przesyłanie wiadomości  

marketingowych

podmiot zapewniający  

wysyłkę newslettera lub  

wiadomości marketingowych

nie ma miejsca

wzięcie udziału w badaniu  satysfakcji z naszych usług  lub produktów

podmioty umożliwiające  

umieszczanie opinii o Sklepie  lub produktach i ich  

porównywanie

nie ma miejsca

nawiązanie z nami kontaktu  (np. zadanie pytania)

dostawca standardowego  oprogramowania biurowego  (w tym skrzynki poczty  

elektronicznej)

nie ma miejsca



A ponadto: 

odpowiednie organy publiczne w zakresie, w jakim jesteśmy zobowiązani do udostępnienia im danych. 

  • XII. Konto klienta 
  1. Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Klienta. 
  2. Konto daje Klientowi dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień  złożonych przez Klienta w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna  edycja danych Klienta, a także udział w Programie lojalnościowym. 
  3. W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie. 
  4. W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieoznaczony pomiędzy Klientem a  Sprzedawcą umowa o prowadzenie Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie. 
  5. Sprzedawca rozpoczyna świadczenie usługi prowadzenia Konta na zasadach określonych  w Regulaminie niezwłocznie po zawarciu umowy o prowadzenie Konta. 
  6. Klient może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
  7. Usunięcie Konta skutkuje rozwiązaniem umowy o prowadzenie Konta. W celu usunięcia  Konta przez Sprzedawcę należy wysłać swoją rezygnację z Konta na adres e-mail  Sprzedawcy podany w § 2 Regulaminu, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie  Konta oraz rozwiązanie umowy o prowadzenie Konta. 

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY 

  1. Program lojalnościowy przeznaczony jest dla Klientów posiadających Konto. Uzyskiwanie  i używanie Punktów przez Klienta jest możliwe wyłącznie z wykorzystaniem Konta. 
  2. Z momentem założenia Konta, Klient staje się uczestnikiem Programu lojalnościowego i  pozostaje nim w okresie obowiązywania umowy o prowadzenie Konta. 
  3. Za każde 100 zł wydane w Sklepie w ramach pojedynczego zamówienia, Klient otrzyma  następującą liczbę Punktów: 100, z zastrzeżeniem ust. 11 i 12. 
  4. Punkty za złożone zamówienie będą przysługiwać Klientowi wyłącznie w przypadku, w  którym Sprzedawca zawrze z Klientem umowę nabycia produktów wskazanych w  zamówieniu. Punkty zostaną przyznane Klientowi automatycznie, w terminie realizacji  zamówienia. 
  5. Do wyliczenia liczby Punktów przysługujących za złożone zamówienie brane są pod uwagę  wyłącznie środki pieniężne wydane przez Klienta na produkty zamówione w Sklepie bez  wykorzystania Punktów, oraz bez uwzględnienia dodatkowych kosztów związanych z  zamówieniem produktu, takich jak np. koszt dostawy. 
  6. W przypadku, w którym Klient zapisze się po raz pierwszy do newslettera prowadzonego  przez Sprzedawcę w ramach Sklepu, Klientowi przysługiwać będzie następująca liczba  Punktów: 50. 
  7. Przyznanie Punktów z tytułu zapisania się do newslettera następuje niezwłocznie, w  sposób automatyczny, nie później niż w ciągu 7 dni po zapisaniu się przez Klienta do  newslettera. 
  8. Klient może uzyskać następującą liczbę Punktów: 20 za każdą opublikowaną w Sklepie i  dodaną przez niego za pośrednictwem Konta, zgodną z prawem i zasadami współżycia  społecznego opinię w Sklepie o zakupionym przez Klienta w Sklepie produkcie. 
  9. Punkty przysługujące Klientowi z tytułu opublikowania w Sklepie opinii zostaną przyznane  niezwłocznie, w sposób automatyczny, nie później niż w ciągu 7 dni po dodaniu opinii  przez Klienta. 
  10. Uzyskiwane przez Klienta Punkty składają się na jedną pulę. 
  11. Aktualna liczba zebranych przez Klienta Punktów będzie widoczna w Koncie. Sprzedawca może także informować Klienta o zmianie liczby zgromadzonych Punktów poprzez  wysłanie wiadomości na adres e-mail Klienta przypisany do jego Konta. 
  12. Klient może uzyskać obniżenie ceny produktu dostępnego w Sklepie i objętego  Programem lojalnościowym, w ten sposób, że finalna cena tego produktu po  wykorzystaniu Punktów wyniesie 0,02 zł. W przypadku, w którym Klient zadecyduje o  wykorzystaniu Punktów, cena produktu zostanie automatycznie obniżona do kwoty  wskazanej w zdaniu poprzednim, z chwilą wykorzystania Punktów.
  13. Liczba Punktów pozwalająca na obniżenie ceny w sposób wskazany w powyższym ustępie  wskazana jest w Sklepie, przy danym produkcie. 
  14. Punkty mogą zostać wykorzystane przez Klienta podczas składania zamówienia, w skład  którego wchodzą także produkty opłacane bez użycia Punktów, których łączna cena  wynosi nie mniej niż 300 zł. 
  15. Z zastrzeżeniem kolejnych postanowień niniejszego paragrafu, zebrane przez Klienta Punkty wygasają po upływie 180 dni od ich przypisania do Konta, co jest równoznaczne z  ich usunięciem z aktualnej puli zgromadzonych przez Klienta Punktów. Sprzedawca może  poinformować Klienta o zbliżającym się terminie wygaśnięcia Punktów lub o ich  wygaśnięciu poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail Klienta przypisany do jego  Konta. 
  16. Sprzedawca ma prawo anulować Punkty: 
  17. naliczone za zamówienia, za które Sprzedawca zwrócił Klientowi wpłacone za  produkt środki pieniężne; w przypadku Klienta uprzywilejowanego postanowienie  to ma zastosowanie wyłącznie w sytuacji, w której zwrot nastąpił na skutek  odstąpienia od umowy przez Klienta uprzywilejowanego na podstawie rozdziału 4  Ustawy o prawach konsumenta; 
  18. przyznane pomimo nieskutecznego opłacenia zamówienia (co nie oznacza braku  możliwości nabycia Punktów ponownie, w wyniku prawidłowego opłacenia  zamówienia); 
  19. przyznane za powtórny zapis do newslettera. 
  20. Anulowanie Punktów na podstawie poprzedniego postanowienia nie ma wpływu na już  wykorzystane przez Klienta uprzywilejowanego Punkty. 
  21. Punkty zgromadzone w Programie lojalnościowym można wykorzystać jedynie w sposób  określony w niniejszym paragrafie. Punkty zgromadzone w Programie lojalnościowym nie  podlegają wymianie na środki pieniężne, zbyciu ani przeniesieniu na osoby trzecie. 
  • XIII. Newsletter 
  1. Klient może dobrowolnie zapisać się do Newslettera . 
  2. W celu otrzymania Newslettera i Bonusu konieczne jest zawarcie Umowy. 
  3. Wiadomości e-mail wysyłane w ramach Umowy kierowane będą na adres e-mail podany  przez Klienta w momencie zawierania Umowy. 
  4. Klient, w celu zawarcia Umowy, w pierwszym kroku podaje w przeznaczonym do tego  miejscu w Sklepie swój adres e-mail, na który chce otrzymywać wiadomości przesyłane  w ramach Umowy. W momencie zapisu na Newsletter zostaje zawarta Umowa na czas  nieoznaczony, a Sprzedawca rozpocznie jej świadczenie na rzecz Klienta – z zastrzeżeniem  ust. 5. 
  5. W celu właściwej realizacji Umowy Klient jest obowiązany podać swój prawidłowy adres  e-mail. 
  6. Bonus zostanie dostarczony Klientowi niezwłocznie po zawarciu Umowy, nie później  jednak niż w terminie 7 dni od jej zawarcia.
  7. Newsletter jest dostarczany niezwłocznie po utworzeniu przez Sprzedacwę wiadomości  przeznaczonych dla Klientów. 
  8. W wiadomościach wysyłanych w ramach Newslettera będzie znajdować się informacja o  możliwości wypisania się z niego, a także link do wypisania się. 
  9. Klient może wypisać się z Newslettera bez podawania przyczyny i ponoszenia  jakichkolwiek kosztów, w każdym momencie, korzystając z opcji, o której mowa w  poprzednim postanowieniu, lub wysyłając wiadomość na adres e-mail Sprzedawcy podany w § 2 Regulaminu. 
  10. Skorzystanie przez Klienta z linka do wypisania się z Newslettera lub wysłanie wiadomości  z żądaniem wypisania z Newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem  Umowy. 
  • XIV. Postanowienia końcowe 
  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy  prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U.  z 2016 r., poz. 380 z późniejszymi zmianami), a w przypadku Klientów będących  Konsumentami także przepisy ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 r. o prawach konsumenta  (DZ. U. z 2014 r., poz. 827), jak również przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o  świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r., poz. 1422 z późniejszymi  zmianami); 
  2. Niniejszy Regulamin zawiera następujące załączniki: 
  3. Załącznik nr 1 – Wzór formularza odstąpienia od umowy; 
  4. MEDICAL BROKERS zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu jedynie z  ważnych przyczyn technicznych, prawnych lub organizacyjnych. Zmiana Regulaminu staje  się skuteczna i wchodzi w życie w terminie wskazanym przez MEDICAL BROKERS, nie  wcześniej jednak niż po upływie 7 dni kalendarzowych liczonych od momentu  zamieszczenia na stronie internetowej Sklepu informacji o zmianie Regulaminu. 
  5. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 grudnia 2024 r. i obowiązuje do umów  zawartych od tego dnia.