/userdata/public/assets//Regulamin%20sklepu%20Galeria%20Estetyczna.pdf
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO GALERIA ESTETYCZNA
obowiązujący od 01.12.2024 r.
- I. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.galeriaestetyczna.pl.
- Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Sklep internetowy, działający pod adresem www.galeriaestetyczna.pl, prowadzony jest przez Medical Brokers Adam Cieślak z siedzibą w Zgierzu przy ul. Lipowej 1, NIP: 7261238810, REGON: 473016954.
Dane kontaktowe:
- a) adres pocztowy: ul. 20 Października 30, 63-000 Środa Wielkopolska
- b) adres e-mail: biuro@galeriaestetyczna.pl
- c) Telefon: 509 50 70 90
- d) adres do zwrotu towaru (w przypadku odstąpienia od Umowy) - ul. 20 Października 30, 63-000 Środa Wielkopolska
e-mail:biuro@galeriaestetyczna.pl
Ilekroć w niniejszym Regulaminie użyte są wymienione poniżej terminy należy przez nie rozumieć:
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu internetowego MEDICAL BROKERS;
- Klient hurtowy – Klient będący osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną niebędącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a który dokonuje Zamówienia hurtowego w ramach Sklepu internetowego MEDICAL BROKERS bezpośrednio w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową. Celem złożenia zamówienia hurtowego Klient jest proszony o nawiązanie kontaktu drogą e mailową: sekretariat@galeriaestetyczna.pl lub telefoniczną pod numer tel.: 509 50 70 90.
- Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 380 z późniejszymi zmianami);
- Konsument – Klient będący osobą fizyczną, który dokonuje czynności prawnej z MEDICAL BROKERS niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową, w szczególności który składa Zamówienie w Sklepie internetowym;
- Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Sklepu internetowego GALERIA ESTETYCZNA;
- Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.galeriaestetyczna.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia, prowadzony przez MEDICAL BROKERS;
- MEDICAL BROKERS (Sprzedawca) –MEDICAL BROKERS Adam Cieślak z siedzibą w Zgierzu przy ul. Lipowej 1, NIP: 7261238810, REGON: 473016954;
- Towar – wszelkie produkty prezentowane w Sklepie internetowym;
- Konto klienta – usługa cyfrowa w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta, świadczona nieodpłatnie drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta, dzięki której Klient może skorzystać z dodatkowych funkcji w Sklepie.
- Program lojalnościowy GE Club - prowadzony przez Sprzedawcę w Sklepie program lojalnościowy, w ramach którego Klient posiadający Konto może uzyskiwać i wykorzystywać Punkty na zasadach określonych w Regulaminie.
- Punkty - punkty przyznawane Klientowi na zasadach określonych w Regulaminie w ramach Programu lojalnościowego, pozwalające Klientowi na nabywanie wskazanych w Sklepie produktów ze zniżką.
- Newsletter – wiadomości dotyczące Sklepu, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach w Sklepie, dostarczane nieodpłatnie Klientowi przez Sprzedawcę w ramach Umowy, stanowiące treści cyfrowe w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta.
- Bonus - treść cyfrowa w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta, dostarczana nieodpłatnie Klientowi przez Sprzedawcę w ramach Umowy, za zapisanie się do Newslettera (lead magnet). Rodzaj Bonusu wskazany jest w Sklepie.
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy MEDICAL BROKERS Adam Cieślak z siedzibą w Zgierzu przy ul. Lipowej 1, NIP: 7261238810 , REGON: 473016954 a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r., poz. 1422 z późniejszymi zmianami);
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827);
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru, a także cenę i określenie formy płatności;
- Przedsiębiorca Na Prawach Konsumenta – oznacza osobę fizyczną, zawierającą ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
- Laik oznacza osobę fizyczną, która nie ma formalnego wykształcenia w odpowiedniej dziedzinie ochrony zdrowia lub medycyny, medycyny estetycznej lub stomatologii;
- Profesjonalista - osoba fizyczna, która nie jest laikiem, albo "osoba fizyczna posiadająca formalne wykształcenie w odpowiedniej dziedzinie z zakresu ochrony zdrowia lub medycyny, medycyny estetycznej lub stomatologii;
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego, w szczególności zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach Sklepu internetowego, warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach Sklepu internetowego, zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu internetowego, zasady ochrony danych osobowych oraz zasady postępowania reklamacyjnego.
- Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.galeriaestetyczna.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
- Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- II. Wymogi techniczne
- Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
- urządzenie z dostępem do Internetu
- przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
- Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.
- III. Zasady korzystania ze Sklepu internetowego
- W celu korzystania z usług Sklepu internetowego nie jest wymagana wcześniejsza rejestracja.
- Ze sklepu mogą korzystać jedynie profesjonaliści, wobec czego MEDICAL BROKERS wymaga złożenia oświadczenia przez Klienta przed rozpoczęciem korzystania ze sklepu o treści: „Mając na względzie przepisy prawa powszechnie obowiązującego oświadczam, że jestem profesjonalistą posiadającym formalne wykształcenie w odpowiedniej dziedzinie z zakresu ochrony zdrowia lub medycyny, medycyny estetycznej lub stomatologii lub jestem przedsiębiorcą zainteresowanym produktami sklepu w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą”. Po potwierdzeniu powyższego oświadczenia, Klient jest kierowany na stronę sklepu. Użytkownicy, którzy nie spełniają powyższych kryteriów, nie mogą korzystać z zasobów strony, ponieważ mogą one być dla nich niebezpieczne.
- MEDICAL BROKERS może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów
Sklepu internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:
- podał dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich;
- dopuścił się za pośrednictwem Sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych Klientów Sklepu internetowego;
- dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez MEDICAL BROKERS za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię MEDICAL BROKERS.
- Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze sklepu internetowego, nie może dokonać powtórnego zamówienia bez uprzedniej zgody MEDICAL BROKERS.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach strony internetowej usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
- Klient zobowiązany jest w szczególności do:
- niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich;
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń;
- niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam);
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla MEDICAL BROKERS;
- korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego;
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
- IV. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
- W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.galeriaestetyczna.pl, dokonać wyboru produktów, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
- Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.
- W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Zamów” Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
- Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
- przedmiotu zamówienia;
- jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują) wraz ze wszystkimi należnymi podatkami oraz innymi składnikami;
- wybranej metody płatności;
- wybranego sposobu dostawy.
- W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamów”. Zamówienie złożone za pośrednictwem Sklepu internetowego pociąga za sobą obowiązek zapłaty.
- Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z MEDICAL BROKERS umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
- Umowę traktuje się za zawartą z momentem naciśnięcia przez Klienta przycisku „Zamów”. 8. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem. § V. Dostawa
- Zamówione Produkty zostaną dostarczone przez Sprzedawcę na wskazany przez Klienta adres:
- a) za pośrednictwem firmy kurierskiej;
- b) do paczkomatów InPost.
- Sprzedawca informuje klienta o wysłaniu Produktów w wiadomości mailowej.
- Wysłanie Produktów o różnych terminach realizacji dostawy odbywa się po ich skompletowaniu.
- Zalecenia podczas odbiór Produktu wysłanego przez Sprzedawcę pod wskazany przez Klienta adres:
- a) Sprawdzenie stanu zewnętrznego doręczonej przesyłki.
- b) Sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera pod względem kompletności Produktu, a także jego stanu technicznego oraz wizualnego.
- c) Wykrycie uszkodzeń mechanicznych przesyłki lub jej logistycznych zabezpieczeń powinno skutkować odmową przyjęcia Przesyłki przez Klienta, a także
niezwłocznym poinformowaniu o tym fakcie Sprzedawcy.
- d) W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych Przesyłki, także jej zabezpieczeń logistycznych lub uszkodzeń Produktu oraz jego niekompletności wskazane jest sporządzenie protokołu szkody, na stosownym dokumencie, którym dysponuje Przewoźnik. Protokół szkody należy uzupełnić przede
wszystkim o informacje, dotyczące opisu szkody, daty oraz godziny doręczenia Przesyłki. Następnie, kompletnie wypełniony i podpisany protokół szkody należy niezwłocznie przekazać do Sprzedawcy mailem na adres
biuro@galeriaestetyczna.pl lub pisemnie na adres ul. 20 Października 30, 63-000 Środa Wlkp.
- Niedochowanie powyższych zaleceń nie ma wpływu na realizacje uprawnień przysługujących Klientowi w związku z wadami Produktów na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
- Szczegółowe warunki dostawy Produktu przez przewoźnika opisują właściwe regulacje umowne obowiązujące u przewoźnika.
- Koszt dostawy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, przy zamówieniach powyżej 399zł ponosi Sprzedawca.
- Wysyłka poza granice Rzeczypospolitej Polskiej (RP).
Terminy i koszty realizacji poza granice RP opisane są w zakładce ,,Terminy i koszty dostawy”
- Podatek VAT na terenie Rzeczypospolitej Polskiej wliczony jest w cenę zamówienia.
- Termin realizacji dostawy wynosi do 4 dni roboczych licząc od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia i jego opłacenia.
- VI. Ceny i metody płatności
- W Sklepie dostępne są następujące metody płatności:
- zwykły przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy;
- za pomocą karty płatniczej:
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro
- za pośrednictwem platformy płatniczej:
- Przelewy24
- za pobraniem, tj. kartą lub gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego;
- W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 3 Dni roboczych od złożenia zamówienia.
- Dokonując zakupów w Sklepie, Kupujący akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.
- W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
- VII. Uprawnienie do odstąpienia od umowy
- Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Klient będący Konsumentem, który zawarł za pośrednictwem Sklepu internetowego umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy, zawierające w szczególności informacje o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz o kosztach zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy, które ponosi Konsument, stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
- Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument objął towar w posiadanie lub w którym wskazana przez Konsumenta osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie towaru. W przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument objął w posiadanie ostatnią z rzeczy, ostatnią partię lub część lub w którym wskazana przez Konsumenta osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy, ostatniej partii lub części. W przypadku umowy, która polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez określony czas bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia w posiadanie pierwszej rzeczy. Dla pozostałych umów bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy.
- Zgodnie z art. 30 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Konsument może odstąpić od umowy informując MEDICAL BROKERS o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego na adres MEDICAL BROKERS, bądź adres elektroniczny Sklepu określone w § I. pkt 3 b) niniejszego Regulaminu.
- Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy określonego w § VII pkt 1.
- W przypadku odstąpienia od umowy, umowę tę uważa się za niezawartą. Jeśli Klient będący Konsumentem złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim MEDICAL BROKERS przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument ma obowiązek zwrócić towar niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował MEDICAL BROKERS o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy, jeśli Konsument wyśle towar przed upływem 14 dniowego terminu na adres MEDICAL BROKERS określony w § I. pkt 3 d) niniejszego Regulaminu.
- Konsument zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
- W przypadku odstąpienia od umowy MEDICAL BROKERS niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia
Towaru. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez MEDICAL BROKERS, MEDICAL BROKERS nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Zwrot płatności zostanie dokonany przez MEDICAL BROKERS przy użyciu tego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- MEDICAL BROKERS może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- VIII. Reklamacje zakupionych Towarów
- MEDICAL BROKERS jest zobowiązany do dostarczenia Klientom Sklepu towaru bez wad fizycznych i prawnych. MEDICAL BROKERS ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady towaru na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2016 r., poz. 380 z późniejszymi zmianami) w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.
- Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.
- Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
- Reklamacje należy składać na piśmie lub drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@galeriaestetyczna.pl.
- Zgłoszenie reklamacji winno zawierać w szczególności:
- imię i nazwisko,
- adres do korespondencji,
- adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej,
- datę nabycia towaru,
- rodzaj reklamowanego towaru,
- dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia,
- żądanie Klienta,
- preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
- Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć MEDICAL BROKERS dowód zakupu towaru. Może to być na przykład kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty płatniczej albo inny dowód zakupu towaru.
- Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt MEDICAL BROKERS dostarczyć wadliwy towar na adres MEDICAL BROKERS wskazany w § I pkt 3 d) niniejszego Regulaminu.
- MEDICAL BROKERS rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
- IX. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
- MEDICAL BROKERS podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
- Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić MEDICAL BROKERS o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu internetowego.
- Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać mailowo pod adres biuro@galeriaestetyczna.pl.
- Zgłoszenie reklamacji winno zawierać imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
- MEDICAL BROKERS zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji, o której mowa w niniejszym rozdziale, w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
- X. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- W razie zaistnienia sporu Klient będący Konsumentem posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W szczególności Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego, bądź uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży.
- Klient będący Konsumentem może również uzyskać bezpłatną pomoc i potrzebne informacje u powiatowych rzeczników konsumentów.
- Klient będący Konsumentem może skorzystać również z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami (Online Dispute Resolution, zwanej dalej ODR) dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ działającej na terytorium Unii Europejskiej. Platforma ODR umożliwia uzyskanie kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygania sporów. Platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, do której możliwy jest elektroniczny i bezpłatny dostęp we wszystkich językach urzędowych Unii Europejskiej.
- Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny i obie strony muszą wyrazić zgodę na postępowanie.
- Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
- Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozwiązywania sporów pomiędzy przedsiębiorcą, a konsumentem można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
- XI. Polityka prywatności Sklepu Galeria Estetyczna
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Adam Cieslak, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Medical Brokers Adam Cieślak, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 7261238810, nr REGON 473016954, ul. Lipowa 1, 95-100 Zgierz.
Jeśli chcesz skontaktować się z nami w związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych, napisz do nas na adres e-mail: biuro@galeriaestetyczna.pl.
TWOJE UPRAWNIENIA
Przysługuje Ci prawo żądania:
- dostępu do Twoich danych osobowych, w tym uzyskania kopii Twoich danych (art. 15 RODO lub - jeśli ma to zastosowanie - art. 13 ust. 1 lit. f RODO),
- ich sprostowania (art. 16 RODO),
- usunięcia (art. 17 RODO),
- ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO),
- przeniesienia danych do innego administratora (art. 20 RODO).
A także prawo:
- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych:
o z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – wobec
przetwarzania dotyczących Ciebie danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na realizowanych przez nas prawnie uzasadnionych
interesach), w tym profilowania (art. 21 ust. 1 RODO);
o jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu
bezpośredniego, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie
jest związane z takim marketingiem bezpośrednim (art. 21 ust. 2 RODO).
Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw. Sprzeciw w odniesieniu do wykorzystywania przez nas plików cookies (o których przeczytasz poniżej) możesz wyrazić zwłaszcza za pomocą odpowiednich ustawień przeglądarki.
Jeśli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
DANE OSOBOWE I PRYWATNOŚĆ
Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych w zależności od podejmowanych przez Ciebie działań.
- Złożenie zamówienia w Sklepie - cz. 1
W jakim celu? |
|
realizacja Twojego zamówienia |
|
Na jakiej podstawie? |
|
umowa sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) |
obowiązek prawny, związany z rachunkowością, zobowiązujący nas do przetwarzania Twoich danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) |
Jak długo? |
|
przez okres obowiązywania wyżej wymienionej umowy |
do momentu wygaśnięcia ciążącego na nas obowiązku prawnego, związanego z rachunkowością |
ponadto, Twoje dane będą przetwarzane do upływu okresu, w którym możliwe jest dochodzenie roszczeń – przez Ciebie lub przez nas (więcej informacji na ten temat znajdziesz w ostatniej tabeli tej sekcji) |
|
Co się stanie, jeśli nie podasz danych? |
|
nie będziesz mieć możliwości złożenia zamówienia |
- Złożenie zamówienia w Sklepie - cz. 2
W jakim celu? |
polepszenie jakości naszych usług dzięki opiniom wystawianym przez Użytkowników za pośrednictwem serwisu do badania satysfakcji |
Na jakiej podstawie? |
nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na przetwarzaniu Twoich danych w celu prowadzenia badań Twojej satysfakcji z naszych usług (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) |
Jak długo? |
jeśli nie wyrazisz swojej opinii - przez czas wynoszący 5 miesięcy od dokonania przez Ciebie zakupu lub do momentu, w którym uwzględnimy Twój sprzeciw wobec przetwarzania; jeśli natomiast wyrazisz swoją opinię - do momentu jej usunięcia lub do momentu, w którym uwzględnimy Twój sprzeciw wobec przetwarzania* |
ponadto, Twoje dane będą przetwarzane do upływu okresu, w którym możliwe jest dochodzenie roszczeń – przez Ciebie lub przez nas (więcej informacji na ten temat znajdziesz w ostatniej tabeli tej sekcji) |
Co się stanie, jeśli nie podasz danych? |
nie uwzględnimy Twojej opinii dotyczącej naszych usług w pracach nad ich dalszym rozwojem |
* w zależności od tego, które ma zastosowanie w danym przypadku
- Założenie konta w Sklepie
W jakim celu? |
realizacja umowy o świadczenie usługi prowadzenia konta w Sklepie |
Na jakiej podstawie? |
umowa o świadczenie usług (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) |
Jak długo? |
przez okres obowiązywania wyżej wymienionej umowy |
ponadto, Twoje dane będą przetwarzane do upływu okresu, w którym możliwe jest dochodzenie roszczeń – przez Ciebie lub przez nas (więcej informacji na ten temat znajdziesz w ostatniej tabeli tej sekcji) |
Co się stanie, jeśli nie podasz danych? |
nie będziesz mieć możliwości założenia konta i korzystania z jego funkcji, takich jak przeglądanie historii zamówień czy sprawdzenie statusu zamówienia |
- Nawiązanie z nami kontaktu (np. w celu zadania pytania)
W jakim celu? |
|
obsługa Twoich zapytań lub zgłoszeń |
|
Na jakiej podstawie? |
|
umowa lub działania podejmowane na Twoje żądanie, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – w przypadku gdy Twoje zapytanie lub zgłoszenie dotyczy umowy, której jesteśmy lub możemy być stroną |
nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na przetwarzaniu Twoich danych w celu prowadzenia z Tobą komunikacji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – jeżeli Twoje zapytanie lub zgłoszenie nie ma związku z umową |
Jak długo? |
|
przez czas trwania wiążącej nas umowy lub – jeśli umowa nie zostanie zawarta - do upływu okresu dochodzenia roszczeń – zobacz ostatnią tabelę tej sekcji* |
do upływu okresu dochodzenia roszczeń – zobacz ostatnią tabelę tej sekcji - lub do momentu, w którym uwzględnimy Twój sprzeciw wobec przetwarzania* |
ponadto, Twoje dane będą przetwarzane do upływu okresu, w którym możliwe jest dochodzenie roszczeń – przez Ciebie lub przez nas (więcej informacji na ten temat znajdziesz w ostatniej tabeli tej sekcji) |
|
Co się stanie, jeśli nie podasz danych? |
|
nie będziemy mieli możliwości udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie lub zgłoszenie |
* w zależności od tego, które ma zastosowanie w danym przypadku
- Ustawienia przeglądarki lub inne zbliżone działanie zezwalające na prowadzenie działań marketingowych
W jakim celu? |
marketing bezpośredni, polegający na wyświetlaniu spersonalizowanych reklam (więcej na ten temat przeczytasz w sekcji „Profilowanie” i „Pliki cookies” Polityki prywatności) |
Na jakiej podstawie? |
nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na przetwarzaniu danych w podanym wyżej celu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) |
Jak długo? |
do momentu wygaśnięcia ważności lub usunięcia przez Ciebie plików cookies, wykorzystywanych do celów marketingowych* |
Co się stanie, jeśli nie podasz danych? |
nie będziesz otrzymywać sugestii produktów lub usług, którymi możesz być zainteresowany |
* w zależności od tego, które ma zastosowanie w danym przypadku
- Ustawienia przeglądarki lub inne zbliżone działanie zezwalające na prowadzenie działań analitycznych
W jakim celu? |
analiza sposobu korzystania i poruszania się przez Ciebie po stronie internetowej Sklepu, celem polepszenia jej funkcjonalności (więcej na ten temat przeczytasz w sekcji „Działania analityczne” i „Pliki cookies” Polityki prywatności) |
Na jakiej podstawie? |
nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na przetwarzaniu danych w podanym wyżej celu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) |
Jak długo? |
do momentu wygaśnięcia ważności lub usunięcia przez Ciebie plików cookies, wykorzystywanych do celów analitycznych* |
Co się stanie, jeśli nie podasz danych? |
nie uwzględnimy sposobu korzystania i poruszania się przez Ciebie po stronie internetowej Sklepu w pracach nad jej rozwojem |
* w zależności od tego, które ma zastosowanie w danym przypadku
- Wyrażenie przez Ciebie zgody na otrzymywanie od nas treści marketingowych (np. informacji o ofertach specjalnych)
W jakim celu? |
|
wysyłka informacji marketingowych, zwłaszcza ofert specjalnych |
analiza efektywności wysłanych przez nas wiadomości, celem ustalenia ogólnych zasad dotyczących skutecznej wysyłki wiadomości w naszej działalności (więcej na ten temat przeczytasz w sekcji „Działania analityczne” Polityki prywatności) |
Na jakiej podstawie? |
|
Twoja zgoda na nasze działania marketingowe (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) |
nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na przetwarzaniu danych w podanym wyżej celu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) |
Jak długo? |
|
do momentu wycofania przez Ciebie zgody – pamiętaj, w każdej chwili możesz wycofać zgodę. Przetwarzanie danych do momentu cofnięcia przez Ciebie zgody pozostaje zgodne z prawem. |
do momentu, w którym uwzględnimy Twój sprzeciw wobec przetwarzania |
ponadto, Twoje dane będą przetwarzane do upływu okresu, w którym możliwe jest dochodzenie roszczeń – przez Ciebie lub przez nas (więcej informacji na ten temat znajdziesz w ostatniej tabeli tej sekcji) |
Co się stanie, jeśli nie podasz danych? |
nie będziesz otrzymywać naszych materiałów marketingowych, w tym informacji o naszych ofertach specjalnych |
- Zawarcie umowy o dostarczanie bezpłatnego newslettera i bonusu w postaci treści cyfrowej
W jakim celu? |
|
realizacja umowy o dostarczanie bezpłatnego newslettera i bonusu w postaci treści cyfrowej |
analiza efektywności wysłanych przez nas wiadomości, celem ustalenia ogólnych zasad dotyczących skutecznej wysyłki i oferowania bezpłatnych treści w naszej działalności (więcej na ten temat przeczytasz w sekcji „Działania analityczne” Polityki prywatności) |
Na jakiej podstawie? |
|
umowa o dostarczanie bezpłatnego newslettera i bonusu w postaci treści cyfrowej (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) |
nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na przetwarzaniu danych w podanym wyżej celu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) |
Jak długo? |
|
przez okres obowiązywania wyżej wymienionej umowy |
do momentu, w którym uwzględnimy Twój sprzeciw wobec przetwarzania |
ponadto, Twoje dane będą przetwarzane do momentu, w którym upłynie okres, w którym możliwe jest dochodzenie roszczeń – przez Ciebie lub nas (więcej informacji na ten temat znajdziesz w ostatniej tabeli tej sekcji) |
|
Co się stanie, jeśli nie podasz danych? |
|
nie będziesz otrzymywać informacji dotyczących Sklepu i naszych usług; nie otrzymasz też bonusu w postaci bezpłatnej treści cyfrowej |
- Podjęcie działania lub zaniechanie mogące powodować powstanie roszczeń związanych ze Sklepem lub naszymi usługami
W jakim celu? |
ustalenie, dochodzenie lub obrona ewentualnych roszczeń, związanych z zawartą umową lub świadczonymi usługami |
Na jakiej podstawie? |
nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na przetwarzaniu danych osobowych we wskazanym powyżej celu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) |
Jak długo? |
do upływu okresu przedawnienia roszczeń lub do momentu, w którym uwzględnimy Twój sprzeciw wobec przetwarzania* |
Co się stanie, jeśli nie podasz danych? |
brak możliwości ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń |
* w zależności od tego, które ma zastosowanie w danym przypadku
PUBLIKOWANIE DANYCH
Jeśli zdecydujesz się na opublikowanie komentarza, jego treść oraz Twój podpis będą widoczne dla innych użytkowników Sklepu.
Nie ujawniamy innym użytkownikom Twojego adresu e-mail – chyba że sam to zrobisz. PROFILOWANIE
W ramach Sklepu dokonujemy profilowania – w odniesieniu do Ciebie będzie to miało miejsce, jeśli zezwolisz na takie działania. Profilowanie to polega na automatycznej ocenie, jakimi produktami lub usługami możesz być zainteresowany, wykorzystując do tego informacje o wyświetlanych przez Ciebie treściach. Dzięki temu, reklamy produktów lub usług wyświetlane w ramach usług internetowych, z których korzystasz, będą bardziej dostosowane do Ciebie i Twoich potrzeb.
Profilowanie, którego dokonujemy, nie skutkuje podejmowaniem decyzji wywołujących wobec Ciebie skutki prawne lub wpływających na Ciebie w podobnie istotny sposób.
DZIAŁANIA ANALITYCZNE
W ramach strony internetowej Sklepu prowadzimy działania analityczne, mające na celu zwiększenie jej intuicyjności i przystępności – w odniesieniu do Ciebie będzie to miało miejsce, jeśli zezwolisz na takie działania. W ramach analizy będziemy brać pod uwagę sposób, w jaki
poruszasz się po Sklepie – a więc np. to, ile czasu spędzasz na danej podstronie, czy w które miejsca w Sklepie klikasz. Dzięki temu podczas prac nad rozwojem Sklepu będziemy mogli zoptymalizować jego układ, wygląd oraz zamieszczane w nim treści, tak aby polepszyć jego funkcjonalność.
Ponadto, jeśli wyrazisz wolę otrzymywania od nas wiadomości marketingowych lub newslettera, a także bonusu w postaci bezpłatnej treści cyfrowej, możemy dokonywać analizy efektywności przeprowadzonej przez nas wysyłki. Przykładowo, możemy sprawdzić, czy i w jaki sposób wpłynęła ona na aktywność w naszym Sklepie. Takie działania pomogą nam ustalić ogólne zasady dotyczące wysyłki tego typu wiadomości i oferowania przez nas nieodpłatnego bonusu w naszej działalności - np. w zakresie optymalnych godzin wysyłki czy sposobu formułowania skutecznych treści.
BEZPIECZEŃSTWO DANYCH
Przetwarzając Twoje dane osobowe stosujemy środki organizacyjne i techniczne zgodne z właściwymi przepisami prawa, w tym stosujemy szyfrowanie połączenia za pomocą certyfikatu SSL/TLS.
PLIKI COOKIES
Nasz Sklep, jak większość witryn internetowych, korzysta z tzw. plików cookies (ciasteczek). Pliki te:
- są zapisywane w pamięci Twojego urządzenia (komputera, telefonu, itd.); • nie powodują zmian w ustawieniach Twojego urządzenia.
W tym Sklepie ciasteczka wykorzystywane są w celach:
- zapamiętywania Twojej sesji
- statystycznych
- marketingowych
- udostępniania funkcji Sklepu
Aby dowiedzieć się, jak zarządzać plikami cookies, w tym jak wyłączyć ich obsługę w Twojej przeglądarce, możesz skorzystać z pliku pomocy Twojej przeglądarki. Z informacjami na ten temat możesz zapoznać się wciskając klawisz F1 w przeglądarce. Ponadto odpowiednie wskazówki znajdziesz na następujących podstronach, w zależności od przeglądarki, której używasz:
- Google Chrome
- Opera
- Safari
- Mozilla Firefox
- Microsoft Edge
Pliki cookies nie będą przetwarzane przez nas dłużej niż 10 lat od ostatniej wizyty w Sklepie. Korzystając z odpowiednich opcji Twojej przeglądarki, w każdej chwili możesz:
- usunąć pliki cookies,
- blokować wykorzystanie plików cookies w przyszłości.
W takich przypadkach nie będziemy ich już dłużej przetwarzać.
USŁUGI ZEWNĘTRZNE / ODBIORCY DANYCH
Korzystamy z usług podmiotów zewnętrznych, które wspierają nas w prowadzeniu działalności. Powierzamy im do przetwarzania Twoje dane – podmioty te przetwarzają dane wyłącznie na nasze udokumentowane polecenie.
Poniżej znajdziesz listę odbiorców Twoich danych:
DZIAŁANIE |
ODBIORCY DANYCH |
PRZEKAZANIE DANYCH POZA UNIĘ EUROPEJSKĄ |
każde działanie w związku ze Sklepem |
hostingodawca |
nie ma miejsca |
podmiot zapewniający nam wsparcie techniczne/IT |
nie ma miejsca |
|
dostawca oprogramowania do prowadzenia sprzedaży |
nie ma miejsca |
|
przebywanie na stronie Sklepu z ustawieniami zezwalającymi na prowadzenie działań marketingowych |
podmiot zapewniający usługi marketingowe |
nie ma miejsca |
przebywanie na stronie Sklepu z ustawieniami zezwalającymi na prowadzenie działań analitycznych |
podmiot umożliwiający działania analityczne na stronie |
nie ma miejsca |
złożenie zamówienia w Sklepie |
dostawca płatności |
nie ma miejsca |
podmiot dostarczający do Ciebie produkt |
nie ma miejsca |
|
dostawca oprogramowania ułatwiającego prowadzenie |
nie ma miejsca |
działalności (np. oprogramowanie księgowe) |
||
dostawca standardowego oprogramowania biurowego (w tym skrzynki poczty elektronicznej) |
nie ma miejsca |
|
biuro rachunkowe |
nie ma miejsca |
|
zapis na newsletter lub wyrażenie zgody na przesyłanie wiadomości marketingowych |
podmiot zapewniający wysyłkę newslettera lub wiadomości marketingowych |
nie ma miejsca |
wzięcie udziału w badaniu satysfakcji z naszych usług lub produktów |
podmioty umożliwiające umieszczanie opinii o Sklepie lub produktach i ich porównywanie |
nie ma miejsca |
nawiązanie z nami kontaktu (np. zadanie pytania) |
dostawca standardowego oprogramowania biurowego (w tym skrzynki poczty elektronicznej) |
nie ma miejsca |
A ponadto:
odpowiednie organy publiczne w zakresie, w jakim jesteśmy zobowiązani do udostępnienia im danych.
- XII. Konto klienta
- Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Klienta.
- Konto daje Klientowi dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Klienta w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Klienta, a także udział w Programie lojalnościowym.
- W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
- W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieoznaczony pomiędzy Klientem a Sprzedawcą umowa o prowadzenie Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.
- Sprzedawca rozpoczyna świadczenie usługi prowadzenia Konta na zasadach określonych w Regulaminie niezwłocznie po zawarciu umowy o prowadzenie Konta.
- Klient może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
- Usunięcie Konta skutkuje rozwiązaniem umowy o prowadzenie Konta. W celu usunięcia Konta przez Sprzedawcę należy wysłać swoją rezygnację z Konta na adres e-mail Sprzedawcy podany w § 2 Regulaminu, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy o prowadzenie Konta.
PROGRAM LOJALNOŚCIOWY
- Program lojalnościowy przeznaczony jest dla Klientów posiadających Konto. Uzyskiwanie i używanie Punktów przez Klienta jest możliwe wyłącznie z wykorzystaniem Konta.
- Z momentem założenia Konta, Klient staje się uczestnikiem Programu lojalnościowego i pozostaje nim w okresie obowiązywania umowy o prowadzenie Konta.
- Za każde 100 zł wydane w Sklepie w ramach pojedynczego zamówienia, Klient otrzyma następującą liczbę Punktów: 100, z zastrzeżeniem ust. 11 i 12.
- Punkty za złożone zamówienie będą przysługiwać Klientowi wyłącznie w przypadku, w którym Sprzedawca zawrze z Klientem umowę nabycia produktów wskazanych w zamówieniu. Punkty zostaną przyznane Klientowi automatycznie, w terminie realizacji zamówienia.
- Do wyliczenia liczby Punktów przysługujących za złożone zamówienie brane są pod uwagę wyłącznie środki pieniężne wydane przez Klienta na produkty zamówione w Sklepie bez wykorzystania Punktów, oraz bez uwzględnienia dodatkowych kosztów związanych z zamówieniem produktu, takich jak np. koszt dostawy.
- W przypadku, w którym Klient zapisze się po raz pierwszy do newslettera prowadzonego przez Sprzedawcę w ramach Sklepu, Klientowi przysługiwać będzie następująca liczba Punktów: 50.
- Przyznanie Punktów z tytułu zapisania się do newslettera następuje niezwłocznie, w sposób automatyczny, nie później niż w ciągu 7 dni po zapisaniu się przez Klienta do newslettera.
- Klient może uzyskać następującą liczbę Punktów: 20 za każdą opublikowaną w Sklepie i dodaną przez niego za pośrednictwem Konta, zgodną z prawem i zasadami współżycia społecznego opinię w Sklepie o zakupionym przez Klienta w Sklepie produkcie.
- Punkty przysługujące Klientowi z tytułu opublikowania w Sklepie opinii zostaną przyznane niezwłocznie, w sposób automatyczny, nie później niż w ciągu 7 dni po dodaniu opinii przez Klienta.
- Uzyskiwane przez Klienta Punkty składają się na jedną pulę.
- Aktualna liczba zebranych przez Klienta Punktów będzie widoczna w Koncie. Sprzedawca może także informować Klienta o zmianie liczby zgromadzonych Punktów poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail Klienta przypisany do jego Konta.
- Klient może uzyskać obniżenie ceny produktu dostępnego w Sklepie i objętego Programem lojalnościowym, w ten sposób, że finalna cena tego produktu po wykorzystaniu Punktów wyniesie 0,02 zł. W przypadku, w którym Klient zadecyduje o wykorzystaniu Punktów, cena produktu zostanie automatycznie obniżona do kwoty wskazanej w zdaniu poprzednim, z chwilą wykorzystania Punktów.
- Liczba Punktów pozwalająca na obniżenie ceny w sposób wskazany w powyższym ustępie wskazana jest w Sklepie, przy danym produkcie.
- Punkty mogą zostać wykorzystane przez Klienta podczas składania zamówienia, w skład którego wchodzą także produkty opłacane bez użycia Punktów, których łączna cena wynosi nie mniej niż 300 zł.
- Z zastrzeżeniem kolejnych postanowień niniejszego paragrafu, zebrane przez Klienta Punkty wygasają po upływie 180 dni od ich przypisania do Konta, co jest równoznaczne z ich usunięciem z aktualnej puli zgromadzonych przez Klienta Punktów. Sprzedawca może poinformować Klienta o zbliżającym się terminie wygaśnięcia Punktów lub o ich wygaśnięciu poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail Klienta przypisany do jego Konta.
- Sprzedawca ma prawo anulować Punkty:
- naliczone za zamówienia, za które Sprzedawca zwrócił Klientowi wpłacone za produkt środki pieniężne; w przypadku Klienta uprzywilejowanego postanowienie to ma zastosowanie wyłącznie w sytuacji, w której zwrot nastąpił na skutek odstąpienia od umowy przez Klienta uprzywilejowanego na podstawie rozdziału 4 Ustawy o prawach konsumenta;
- przyznane pomimo nieskutecznego opłacenia zamówienia (co nie oznacza braku możliwości nabycia Punktów ponownie, w wyniku prawidłowego opłacenia zamówienia);
- przyznane za powtórny zapis do newslettera.
- Anulowanie Punktów na podstawie poprzedniego postanowienia nie ma wpływu na już wykorzystane przez Klienta uprzywilejowanego Punkty.
- Punkty zgromadzone w Programie lojalnościowym można wykorzystać jedynie w sposób określony w niniejszym paragrafie. Punkty zgromadzone w Programie lojalnościowym nie podlegają wymianie na środki pieniężne, zbyciu ani przeniesieniu na osoby trzecie.
- XIII. Newsletter
- Klient może dobrowolnie zapisać się do Newslettera .
- W celu otrzymania Newslettera i Bonusu konieczne jest zawarcie Umowy.
- Wiadomości e-mail wysyłane w ramach Umowy kierowane będą na adres e-mail podany przez Klienta w momencie zawierania Umowy.
- Klient, w celu zawarcia Umowy, w pierwszym kroku podaje w przeznaczonym do tego miejscu w Sklepie swój adres e-mail, na który chce otrzymywać wiadomości przesyłane w ramach Umowy. W momencie zapisu na Newsletter zostaje zawarta Umowa na czas nieoznaczony, a Sprzedawca rozpocznie jej świadczenie na rzecz Klienta – z zastrzeżeniem ust. 5.
- W celu właściwej realizacji Umowy Klient jest obowiązany podać swój prawidłowy adres e-mail.
- Bonus zostanie dostarczony Klientowi niezwłocznie po zawarciu Umowy, nie później jednak niż w terminie 7 dni od jej zawarcia.
- Newsletter jest dostarczany niezwłocznie po utworzeniu przez Sprzedacwę wiadomości przeznaczonych dla Klientów.
- W wiadomościach wysyłanych w ramach Newslettera będzie znajdować się informacja o możliwości wypisania się z niego, a także link do wypisania się.
- Klient może wypisać się z Newslettera bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w każdym momencie, korzystając z opcji, o której mowa w poprzednim postanowieniu, lub wysyłając wiadomość na adres e-mail Sprzedawcy podany w § 2 Regulaminu.
- Skorzystanie przez Klienta z linka do wypisania się z Newslettera lub wysłanie wiadomości z żądaniem wypisania z Newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem Umowy.
- XIV. Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2016 r., poz. 380 z późniejszymi zmianami), a w przypadku Klientów będących Konsumentami także przepisy ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 r. o prawach konsumenta (DZ. U. z 2014 r., poz. 827), jak również przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r., poz. 1422 z późniejszymi zmianami);
- Niniejszy Regulamin zawiera następujące załączniki:
- Załącznik nr 1 – Wzór formularza odstąpienia od umowy;
- MEDICAL BROKERS zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu jedynie z ważnych przyczyn technicznych, prawnych lub organizacyjnych. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna i wchodzi w życie w terminie wskazanym przez MEDICAL BROKERS, nie wcześniej jednak niż po upływie 7 dni kalendarzowych liczonych od momentu zamieszczenia na stronie internetowej Sklepu informacji o zmianie Regulaminu.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 grudnia 2024 r. i obowiązuje do umów zawartych od tego dnia.