polski
KOD RABATOWY: DIVES5 - Dodatkowe 5% rabatu na wszystkie wyroby marki DIVES
 
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Zwroty i reklamacje

/userdata/public/assets//Wz%C3%B3r%20Formularza%20Odst%C4%85pienia%20od%20Umowy.pdf

 

Uprawnienie do odstąpienia od umowy 

  1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz.  827) Klient będący Konsumentem, który zawarł za pośrednictwem Sklepu internetowego  umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podania  jakiejkolwiek przyczyny. Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy, zawierające w  szczególności informacje o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy  oraz o kosztach zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy, które ponosi  Konsument, stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. 
  2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument objął  towar w posiadanie lub w którym wskazana przez Konsumenta osoba trzecia inna niż  przewoźnik weszła w posiadanie towaru. W przypadku umowy, która obejmuje wiele  rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach bieg terminu do  odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument objął w posiadanie  ostatnią z rzeczy, ostatnią partię lub część lub w którym wskazana przez Konsumenta  osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy, ostatniej partii  lub części. W przypadku umowy, która polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez  określony czas bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia w  posiadanie pierwszej rzeczy. Dla pozostałych umów bieg terminu do odstąpienia od  umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy. 
  3. Zgodnie z art. 30 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz.  827) Konsument może odstąpić od umowy informując MEDICAL BROKERS o swojej  decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego na  adres MEDICAL BROKERS, bądź adres elektroniczny Sklepu określone w § I. pkt 3 b)  niniejszego Regulaminu. 
  4. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie informacji  dotyczącej wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem  terminu do odstąpienia od umowy określonego w § VII pkt 1. 
  5. W przypadku odstąpienia od umowy, umowę tę uważa się za niezawartą. Jeśli Klient  będący Konsumentem złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim MEDICAL  BROKERS przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 
  6. W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument ma obowiązek zwrócić towar  niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował  MEDICAL BROKERS o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy, jeśli  Konsument wyśle towar przed upływem 14 dniowego terminu na adres MEDICAL  BROKERS określony w § I. pkt 3 d) niniejszego Regulaminu. 
  7. Konsument zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 
  8. W przypadku odstąpienia od umowy MEDICAL BROKERS niezwłocznie, nie później niż w  terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta odstąpieniu od umowy,  zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia 

Towaru. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy, zwykły  sposób dostarczenia oferowany przez MEDICAL BROKERS, MEDICAL BROKERS nie jest  zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

  1. Zwrot płatności zostanie dokonany przez MEDICAL BROKERS przy użyciu tego samego  sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na  inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 
  2. MEDICAL BROKERS może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od  Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta  dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 
  3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem  korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i  funkcjonowania rzeczy.

Reklamacje zakupionych Towarów 

MEDICAL BROKERS jest zobowiązany do dostarczenia Klientom Sklepu towaru bez wad  fizycznych i prawnych. MEDICAL BROKERS ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za  wady towaru na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r.  Kodeks cywilny (Dz. U. z 2016 r., poz. 380 z późniejszymi zmianami) w szczególności w art.  556 i następnych Kodeksu cywilnego. 

  1. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo  odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych  niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. 
  2. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 
  3. Reklamacje należy składać na piśmie lub drogą elektroniczną na adres e-mail:  biuro@galeriaestetyczna.pl. 
  4. Zgłoszenie reklamacji winno zawierać w szczególności: 
  5. imię i nazwisko, 
  6. adres do korespondencji, 
  7. adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na  reklamację, jeśli Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem  poczty elektronicznej, 
  8. datę nabycia towaru, 
  9. rodzaj reklamowanego towaru, 
  10. dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, 
  11. żądanie Klienta, 
  12. preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. 
  13. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć MEDICAL BROKERS dowód zakupu  towaru. Może to być na przykład kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty płatniczej  albo inny dowód zakupu towaru.
  14. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt MEDICAL  BROKERS dostarczyć wadliwy towar na adres MEDICAL BROKERS wskazany w § I pkt 3 d) niniejszego Regulaminu. 
  15. MEDICAL BROKERS rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż  w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient  zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji. 

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną 

MEDICAL BROKERS podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego  działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i  zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez  Klientów. 

  1. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić MEDICAL BROKERS o wszelkich  nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu internetowego. 
  2. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać mailowo pod  adres biuro@galeriaestetyczna.pl. 
  3. Zgłoszenie reklamacji winno zawierać imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i  datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. 
  4. MEDICAL BROKERS zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji, o której mowa w  niniejszym rozdziale, w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania  w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.